Politika jakosti a ochrany životního prostředí
Základní cíle společnosti Delta B+B spočívají v plnění a překračování požadavků zákazníka za účelem neustálého zvyšování zákazníkovy spokojenosti a v zlepšování a prevenci environmentálních dopadů činnosti organizace.
Jako nejdůležitější požadavky zákazníka vidíme:
- vysokou spokojenost s kvalitou námi poskytovaných výrobků, služeb a zboží
- dodržování sjednaných termínů
- ochotu společnosti řešit zákazníkovy potíže s realizací naší zakázky
- péči o zákazníka před, v průběhu a po skončení realizace zakázky
Vedení společnosti se pro splnění zákazníkových požadavků zavazuje k:
- neustálému zvyšování kvalifikace svých zaměstnanců
- spolupráci s kvalitními dodavateli
- dodržovat a neustále zlepšovat integrovaný systém řízení
- dodržovat právní, bezpečnostní a smluvní předpisy
- na základě požadavků zákazníka stanovovat a přezkoumávat cíle integrovaného systému
Vedení společnosti se ve vztahu k životnímu prostředí zavazuje k:
- neustálému zlepšování a prevenci znečištění
- dodržovat právní předpisy
- neustále udržovat havarijní připravenost na situace, které mohou mít negativní dopad na životní prostředí
- dodržovat a neustále zlepšovat integrovaný systém řízení
- na základě významných environmentálních aspektů a legislativních požadavků stanovovat a přezkoumávat cíle integrovaného systému řízení
Od našich zaměstnanců očekáváme:
- vysoké pracovní nasazení a odpovědnost za kvalitu odvedené práce
- pochopení požadavků zákazníka
- zákaznicky orientovaný přístup k práci
- pochopení důležitosti ochrany životního prostředí
- dodržování požadavků integrovaného systému